Veel gestelde vragen
Hoe gaat de verzending in zijn werk?
Wij verzenden na ontvangst van betaling met PostNL of DPD. Meer informatie hierover vindt u op de
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja dat is mogelijk. Meer informatie hierover vindt u op de
Kan ik een afwijkend aflever- en factuuradres opgeven?
Ja dit is mogelijk, u kunt zelfs verschillende artikelen uit één bestelling naar meerdere adressen laten versturen. Hiervoor kiest u “Afronden met meerdere adressen” bij uw winkelmandje.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Consumentenbestellingen kunnen we meestal nog wijzigen of annuleren zo lang deze niet is verzonden. (uitgezonderd speciaal bestelde artikelen) Mogelijkheden voor het wijzigen / annuleren van zakelijke bestellingen zijn afhankelijk van de bestelde producten en hoeveelheden.
Hiervoor kunt u het beste een email naar ons sturen en het onderwerp beginnen met Wijziging of annulering en hierna uw factuurnummer. Bijvoorbeeld: Wijziging bestelling 1017. Een email die hiermee begint zal automatisch een hoge prioriteit krijgen.
Wat is jullie levertijd?
Dit is afhankelijk op welk tijdstip u bestelt en of de producten bij ons op voorraad zijn. Meestal is dit 1 à 3 werkdagen.
Ik kan het gewenste product niet op de website vinden?
Stuur ons een email met omschrijving en eventueel het merk en type. (Des te meer informatie des te beter). Dan gaan wij ons best doen om het te leveren en nemen we het eventueel op in het assortiment. Uiteraard laten wij u eerst weten wat de kosten zijn alvorens wij het bestellen.
Ik bestel en betaal vanuit het buitenland, wat zijn jullie bankgegevens?
De benodigde gegevens hiervoor ontvangt u per email nadat u uw bestelling met de optie bankoverschrijving heeft geplaatst. De email bevat het rekeningnummer en iban, swift/bic codes. Als u via een Europese bank betaald zijn er geen transactiekosten mits u kiest voor “Kosten delen” ook wel “SHA” afkomstig van “Shared”. Voor banken buiten Europa dient u zelf de bankkosten te betalen (OUR).
Kan ik een bestelling plaatsen als ik niet in Nederland woon?
Ja dat kan, wij verzenden bijna wereldwijd. (Enkele landen zijn uitgesloten).
Als u de bestelling naar een adres binnen Europa wilt laten versturen kun u dit via de normale order afhandeling regelen. Voor bestellingen buiten Europa kunt u ons het beste even e-mailen.
Can I place an order if I do not live in the Netherlands?
Yes you can! We ship almost all over the world (A few countries are excluded). Orders within Europe are automatically processed by our website. Contact us by email for orders outside Europe.